Veel gestelde vragen

BESTELLEN

Hoe veilig is bestellen bij Van Tuijl Meubels?
Absoluut veilig en betrouwbaar. Wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Dat is dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van winkels die producten via internet aanbieden. Aangesloten winkels staan onder toezicht van deze stichting die erkend is door de Consumentenbond.

Artikel besteld, maar niet meer leverbaar! Wat nu?
Geen paniek! Bij ons staat u nooit met lege handen. Dezelfde dag nog jouw geld terug + een tegoedbon van €25 te besteden bij Van Tuijl Meubels.

Ik wil graag meerdere aantallen van een artikel. Krijg ik dan korting?
Aan de hand van de hoeveelheid en het artikel bieden wij u eventueel een korting aan. Wij raden u aan contact op te nemen met onze klantenservice.

BETALEN

Is jullie afrekenproces beveiligd?
Ja, zodra u bij het afrekenproces persoonlijke gegevens in moet vullen schakelt u automatisch over naar een SSL beveiligde pagina. Het internetadres in de adresbalk begint nu met https:// in plaats van http://. (De extra “s” staat voor “secure”, ofwel beveiligd)

Kan ik achteraf betalen?
Ja, dat kan. Stuur onze klantenservice een mail en geef daarbij aan dat u achteraf wenst te betalen. U ontvangt dan na uw aankoop een digitale factuur. Vervolgens heeft u nog ruim een week nadat wij geleverd hebben de tijd om deze te voldoen. Op de factuur staat precies wanneer uw betaling binnen moet zijn.

Wanneer moet ik een betaalwijze kiezen?
Tijdens de 1e stap van het betaalproces kunt u al een keuze maken. Na afronding van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail.

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?
Wij accepteren de volgende betaalmethodes: IDeal, factuur, betalen bij afhalen en achteraf betalen

VERZENDEN

Vanaf welk bedrag is mijn bestelling vrij van verzendkosten?
Wij berekenen de volgende verzendkosten: €7, €13 ,€49. Indien anders wordt dit vermeld.
Voor verzendkosten naar overige landen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Zijn er naast de verzendkosten nog extra kosten?
Nee, net als u houden wij ook niet van verrassingen achteraf. Géén transactiekosten, géén handelingskosten, géén administratiekosten, etc., etc.!

Kan ik ook een bestelling naar het buitenland verzenden?
Ja, dat kan. Vraag onze medewerkers van de klantenservice wat het kost voor de betreffende bestelling.

LEVERING PAKKET

Ik heb vandaag een artikel besteld, wanneer krijg ik het?
De levering van tafels / stoelen die wij niet op voorraad hebben kan tot 8 weken duren.
Artikelen op voorraad leveren wij binnen 3-6 dagen. Meer informatie? Raadpleeg onze klantenservice voor de levertijden.

Mijn bestelling moet naar België, leveren jullie dan net zo snel?
Ja, ook naar België leveren wij doorgaans de volgende werkdag uit of uiterlijk binnen 3-6 werkdagen.

Kan ik zelf een afleverdag kiezen?
Ja, dit kan (op een uitzondering na) altijd. Noteer dan tijdens het bestellen in het opmerkingenvenster welke dag u wenst. Wij zullen u vervolgens laten weten of dit lukt met uw bestelling.

Kan ik zien wanneer ik mijn bestelling krijg aangeboden?
Ja, u ontvangt van ons een e-mail waarin bevestigd wordt dat uw order is verzonden.

Kan ik bij mijn bestelling ook een tijd aangeven wanneer het product geleverd wordt?
Helaas hebben wij geen invloed op het tijdstip van bezorgen. Wel ontvangt u van ons de pakketgegevens waarmee u uw pakket kunt traceren.

Ik was niet thuis toen het pakket afgeleverd werd. Wat nu?
Indien u toch niet in de gelegenheid bent geweest om uw bestelling aan te nemen, dan krijgt u een kaart in de brievenbus. Op deze kaart staat aangegeven dat uw bestelling niet afgeleverd kon worden en wordt u geïnformeerd wanneer het pakket nogmaals zal worden aangeboden.

Wat doe ik als mijn pakket bij aflevering is beschadigd?
Maak altijd een melding (liefst met foto) als uw pakket is beschadigd. Dan kunnen wij de vervoerder hierop aanspreken. Mocht na het openen ook de inhoud beschadigd zijn dan zorgen wij ervoor dat het artikel wordt vervangen.

GARANTIE

Heb ik garantie op jullie artikelen?
Ja, ten minste één jaar. In geval van een defect, waarbij de oorzaak niet bij het gebruik ligt kan garantie worden verleend buiten de voor het product gestelde periode.

RETOUREN

Mag ik een product retourneren?
Ja, u kunt uw artikelen binnen 14 dagen na levering retourneren. Retourneren geldt alleen voor artikelen die onbeschadigd zijn. U kunt een retour aanmelden bij onze klantenservice.

Ik heb een artikel geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer het product bij ons is aangekomen, ontvangt u het geld altijd binnen 10 werkdagen terug op het rekeningnummer waarmee u heeft betaald.

Het pakket is erg groot /zwaar om zelf retour te sturen. Kunnen jullie het pakket ook ophalen?
Wij kunnen de retourname voor u verzorgen door het pakket bij u thuis op te halen. Wanneer u hiervan gebruik wenst te maken vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

BEREIKBAARHEID

Op welke tijden zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Van ma. t/m za. van 9.00u tot 17.00u kunt u ons bereiken op 06-42045835. Er is altijd iemand aanwezig die uw vraag kan beantwoorden.

Wat kan ik met jullie WhatsApp-dienst?
Heeft u een vraag of wilt u een afbeelding snel met ons bespreken? Stuur dan een App’je naar 06-42045835. Whatsapp beantwoorden wij van ma. t/m za. van 09:00u – 21:00u. Wij streven er naar om binnen 2 uur te antwoorden.

Kan ik artikelen bij jullie ook eerst zien en voelen?
Wij zijn een webwinkel en hebben slechts een kleine selectie op voorraad. Indien wij het gewenste artikel op voorraad hebben bent van harte welkom in Woerden om een kijkje te komen nemen. Bent u geïnteresseerd stuur ons dan een berichtje en dan vertellen wij of het artikel aanwezig is.

Welkom!

Dinsdag t/m donderdag

09:30 -17:30

vrijdag

09:30 -21:00

zaterdag

10:00 - 17:00

Contact

Telefoon

+31(0)6 42 04 58 35

Email

info@vantuijlmeubels.nl

Adres

Rijnstraat 10-12

3441 BT Woerden

Bericht